Speles noteikumiSpeletajs spele ar kugi ekrana apakšmala, izmantojot kontroles taustinus: bultina pa kreisi – gajiens pa kreisi, bultina pa labi – gajiens pa labi, B – izdarit šavienu. Speles merkis ir iznicinat visus ienaidnieku kugus, nepielaujot, ka ienaidnieki nogalina speletaju (izvairoties no ienaidnieku šavieniem). Ienaidnieku vairoga krasa norada uz vairoga speku: sarkanais ir visvajakais un melnais – visspecigakais. Kad kugis ir sašauts, vairogs klust sarkans, un šada pozicija kugi var iznicinat ar vienu šavienu. Kugim ir vajadziga degviela, tapat ka šaušanai uz ienaidnieku kugiem ir nepieciešama energija. Abi šie lielumi ir izteikti punktos: ik sekundi speletajs patere nelielu punktu skaitu, ka ari par katru šavinu ir jamaksa ar punktiem. Iznicinot ienaidnieka kugi, speletajs sanem diezgan daudz punktus, kas lauj turpinat speli. Kad ienaidnieks sašauj speletaja kugi, punktu skaits samazinas. Spele beidzas, kad speletaja konta ir 0 punkti vai ari tad, kad ir iznicinati visi ienaidnieki (laujot pariet nakamaja speles limeni). Lai veicas! |
Izmegini citas Speles.org ražojumi, kartojot pec popularitates:
1. Japāņu mīklas Atklājiet attēlus pamatojoties uz cipars norādēm. 2. X-Bumba Nonemt grupas bumbas pareiza seciba. 3. Bumbinu šavejs Padarīt grupām 3 bumbas, kamēr iztek laiks. 4. Atminet skaitli Atklājiet slēptās vairākas 4 cipariem. 5. Futoshiki Aizpildi speles laukumu, nemot vera nevienlidzibas. 6. Sudoku Aizpildīt skaita uz 9x9 kuģa, ar ierobežojumiem. |
©2024 Speles.org | Privatuma politika
Šī vietne ir pieejama CA, CN, CS, DA, DE, EL, EN, ES, ET, EU, FI, FR, GA, HI, HR, ID, IS, IT, JA, KO, LT, MT, NL, PL, PT, RO, RU, SL, SO, SQ, SV, SW, TL, TR, UK, VI, ZU