Tiešsaistes Japāņu mīklasSpele automatiski noteiks, kad ir atrasts uzdevuma risinajums. Izcelt definicijas šim laucinam: 00:00 Sakt jaunu speli Skatities pamacibu [5x5] [5x10] [10x10] [15x15] [20x20] [25x25] [pielagots izmers] [rasējumus] Speles noteikumiSpeles merkis ir izveidot laukumu no ziliem lauciniem un brivam sejinam. Lai izdaritu gajienu, apluko linijas/kolonas definicijas: skaitlu secibu, kas raksturo secibu linija/kolonna attelotajam laucinu grupam. Piemeram, 1 5 2 nozime viens laucinš, 5 laucini un 2 laucini tieši šada seciba un to starpa ir viens vai vairaki laucini.
Vari uzklikškinat uz lauciniem, lai atzimetu, ka tie ir aiznemti. Ja uzklikškina atkartoti, uz tiem paradisies X; vari izmantot šo opciju, lai atzimetu, kuri laucini, tavuprat, ir tukši. Uzklikškinot uz lauciniem atkartoti, tie atgriežas sakotneja stavokli. Japāņu mīklas ir pazistamas ari ar citu nosaukumu, tostarp Paint by numbers, Nonogrammas, Crucipixel, Edel, FigurePic, Grafilogika, Griddlers, Hanjie, Illust-Logic, Kare Karala!, Logic Art, Logic Square, Logicolor, Logik-Puzzles, Logimage, Oekaki-Mate, Paint Logic, Pic-a-Pix, Picross, Pixel Puzzles, Shchor Uftor un Tsunami. |
Izmegini citas Speles.org ražojumi, kartojot pec popularitates:
1. Japāņu mīklas Atklājiet attēlus pamatojoties uz cipars norādēm. 2. X-Bumba Nonemt grupas bumbas pareiza seciba. 3. Bumbinu šavejs Padarīt grupām 3 bumbas, kamēr iztek laiks. 4. Atminet skaitli Atklājiet slēptās vairākas 4 cipariem. 5. Futoshiki Aizpildi speles laukumu, nemot vera nevienlidzibas. 6. Sudoku Aizpildīt skaita uz 9x9 kuģa, ar ierobežojumiem. |
©2024 Speles.org | Privatuma politika
Šī vietne ir pieejama CA, CN, CS, DA, DE, EL, EN, ES, ET, EU, FI, FR, GA, HI, HR, ID, IS, IT, JA, KO, LT, MT, NL, PL, PT, RO, RU, SL, SO, SQ, SV, SW, TL, TR, UK, VI, ZU