Kiniešu dambretes noteikumiPrata speles merkis ir ar pec iespejas mazak kauliniem atbrivot laikumu, atklajot speles laukuma galigo konturu. Veicot gajienu, speletajs izvelas no laukuma vienu kaulinu, kuram tuvuma atrodas cits kaulinš. Veicot gajienu, kaulinš „parlec” pari kaimina kaulinam un nosežas tukša laucina. Kaimina kaulinš, kuram parleca pari, tiek nonemts no laukuma. Lai noraditu uz savu gajienu, uzklikškiniet uz kaulina, ar kuru izdarisiet darbibu, un pec tam uzklikškiniet uz laucina, uz kuru kaulinš tiks parlikts. Kaulinš, kas atrodas šo laucinu starpa, automatiski izstajas no speles, ja gajiens ir atlauts. |
Izmegini citas Speles.org ražojumi, kartojot pec popularitates:
1. Japāņu mīklas Atklājiet attēlus pamatojoties uz cipars norādēm. 2. X-Bumba Nonemt grupas bumbas pareiza seciba. 3. Bumbinu šavejs Padarīt grupām 3 bumbas, kamēr iztek laiks. 4. Atminet skaitli Atklājiet slēptās vairākas 4 cipariem. 5. Futoshiki Aizpildi speles laukumu, nemot vera nevienlidzibas. 6. Sudoku Aizpildīt skaita uz 9x9 kuģa, ar ierobežojumiem. |
©2024 Speles.org | Privatuma politika
Šī vietne ir pieejama CA, CN, CS, DA, DE, EL, EN, ES, ET, EU, FI, FR, GA, HI, HR, ID, IS, IT, JA, KO, LT, MT, NL, PL, PT, RO, RU, SL, SO, SQ, SV, SW, TL, TR, UK, VI, ZU